Palvelun ylläpito ja käyttöpalvelu

Tyypillisiä haasteita digitaalisessa ympäristössä

Käyttäjäkokemus kärsii, kun palvelu hidastelee tai sitä ei ole optimoitu mobiilikäyttäjän tarpeisiin. Verkkopalvelusi saavutettavuuden puute vaikuttaa kaikkiin käyttäjiin. Palvelun toimiessa odottamattomasti käyttäjä turhautuu ja se voi näkyä poistuvana asiakasvirtana.

Tietojärjestelmäsi päivitetty palvelin ei välttämättä puhu enää samaa kieltä ohjelmiston teknologioiden kanssa. Myös teknologiat kehittyvät hurjaa vauhtia. Tietoturvahaavoittuvuudet ovat arkipäivää digimaailmassa. Jos digitaalisessa järjestelmässä käytettyjä teknologeja ei ylläpidetä koodaamalla, mätänee se ajan myötä ja laittaa liiketoimintasi polvilleen.

Digipalvelusi palvelintoimittaja voi olla toinen kuin sovelluksen toteuttaja. Jos ongelmien eteen tullessa kumpikin taho sanoo, että heidän tonttinsa ovat kunnossa ja yrityksessäsi ei ole omaa asiantuntijaa, mikä avuksi?

Määrittelyiden kautta maaliin

Aktiivisella palvelusi monitoroinnilla saamme ajoissa tiedon mahdollisesta häiriötilanteesta ja voit rauhassa nukkua yösi. Organisaatiosi digitaalinen liiketoimintaympäristö toimii kuin itsekseen.

Ajanmukaisilla uusilla komponenteilla sekä palvelun arkkitehtuurista huolehtimalla saat verkkopalvelun pysymään käyttäjäystävällisenä. Käytettyjen teknologien päivittäminen parantaa sen rakennetta ja tietoturvaa. Kuukausittaiset tai kriittiset päivitykset pitävät liiketoimintasi käynnissä.