Käyttöpalvelu &
verkkopalvelun ylläpito.

Huolehdimme verkkopalvelustasi, jotta sinä voit keskittyä olennaiseen.

Kuka huolehtii verkkopalvelustasi?

Verkkopalvelut vaativat aina huolenpitoa, päivittämistä sekä monitorointia. Jos palvelunne on liiketoiminnan kannalta tärkeä, kannattaa palvelun toimivuus ehdottomasti varmistaa. Tämä tarkoittaa palvelimen päivittämistä, monitorointia sekä varmistamista, että palvelun komponentit ovat ajan tasalla.

Palvelun ylläpitoon tarvitaan myös ylläpitäjä, joka hoitaa palvelun tietoturvapäivitykset ja auttaa mahdollisissa vikatilanteissa. Mikäli palvelun huolenpito laiminlyödään, on vaarana käyttäjien, maineen tai jopa koko liiketoiminnan menetys.

Palvelun ylläpidon vaihtoehtona on palkata oma työntekijä, mutta se tulee usein kalliiksi ja sopivan työntekijän löytäminen on vaikeaa. Tämän takia palvelun ylläpito on usein järkevää ulkoistaa osaavalle kumppanille, joka tarjoaa ylläpitoa kustannustehokkaaseen hintaan. Me voimme hoitaa palveluasi, jotta sinä voit nukkua yösi rauhassa.

Tyypilliset ongelmatilanteet

Palvelun kehittäminen on hidasta

Verkkopalvelun kehittäminen hidastuu ajan saatossa, johtuen koodin- sekä sovelluksen kompleksisuuden lisääntymisestä. Ajanmukaisilla uusilla komponenteilla sekä palvelun arkkitehtuurista huolehtimisella saadaan verkkopalvelun kehittämiseen vauhtia.

Palvelu toimii hitaasti

Uudet hienot teknologiat saattavat laittaa palvelusi polvilleen, jolloin tökkivä palvelu antaa huonon kuvan palvelustasi. Kun palvelinkapasiteetti on suunniteltu vastaamaan palvelun tarpeita, se kestää isommankin määrän yhtäaikaisia käyttäjiä.

Huono käyttäjäkokemus

Huono käyttökokemus voi aiheuttaa harmaita hiuksia käyttäjille ja näkyy poistuvana asiakasvirtana verkkopalvelustasi. Kun palvelu on suunniteltu oikein, löytää käyttäjä sieltä tarvitsemansa toiminnot luontevasti ilman käyttöohjeita.

Palvelu ei ole mobiiliystävällinen

Mobiilikäyttäjällä on erilaiset tarpeet kuin tietokoneen käyttäjällä. Kun palvelusi on rakennettu oikein, sitä voidaan kaikilla päätelaitteilla ja käyttäjät kutsuvat mielellään myös ystäviään palvelun pariin.

Olethan varmistanut myös verkkopalvelusi saavutettavuuden?

Palvelun tietoturva on vaarantunut

Palvelun sekä sen sisältämien tietojen suojaus kuuluu nykyaikaisen verkkopalvelun vakiovarustuksiin. Sovelluksista sekä sen komponenteista löytyy jatkuvasti tietoturvahaavoittuvuuksia, jonka takia niitä kannattaa aktiivisesti päivittää.

Palvelinta ei ole päivitetty

Verkkopalvelusi ja sen palvelin vaatii aina järjestelmällistä huolenpitoa. Tärkeää palveluasi kannattaa päivittää aktiivisesti. Palvelun toimintaa kannattaa myös monitoroida, jolla varmistutaan, että palvelu on aina toiminnassa.

Me huolehdimme kokonaisuudesta

Päivitykset

Huolehdimme, että palveluunne tehdään kuukausittain tarvittavat päivitykset. Kriittiset päivitykset ajetaan nopeutetulla aikataululla.

Monitorointi

Monitoroimme palveluanne aktiivisesti ja saamme tiedon ylläpitäjälle mikäli palvelun toiminnassa on tapahtumassa häiriöitä.

Varmuuskopiointi

Teemme palvelustanne ja tärkeistä tiedoista varmuuskopiot automaattisesti, jolloin palvelun käyttö on huolettomampaa.

Auditoinnit

Voimme tehdä nykyiseen palveluunne auditoinnin mikäli palvelu käyttäytyy odottamattomasti tai hitaasti.

Kapasiteetti

Mikäli palvelunne kuormitus tai kapasiteetti on ylittymässä, saamme tästä tiedon etukäteen ja voimme reagoida tähän.

Analytiikka

Palvelun kehityksestä voidaan kerätä tietoa, jota kannattaa hyödyntää palvelun jatkokehityksessä.

Miksi me

Intohimo

Teemme työtä intohimolla. Tämä näkyy loppukäyttäjien tyytyväisyytenä palveluissa sekä tuloksellisena liiketoimintana.

Ketteryys

Olemme tottuneet ketterän kehityksen vauhtiin, jolla vastataan nopeasti liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin.

Vastuunkanto

Seisomme kirjoittamamme koodin takana. Haluamme olla rehellisiä paitsi onnistuessamme myös haasteiden ilmaantuessa.

Kokeileminen

Tutkimme jatkuvasti alan uusimpia teknologioita ja käytämme kehityksessä hyväksi havaittuja valmiskomponentteja.

Kommunikointi

Meille on luontevaa työskennellä tiimissä paikan päällä. Uskomme sen myös olevan avain parempaan lopputulokseen.

Laatu ja testaus

Hyvät ohjelmistokehityksen käytännöt ja sovelluksen automaattitestit varmistavat, ettei rikkinäistä koodia päädy tuotantoon.

Voit laittaa meille viestiä tästä: