Palvelun ylläpito ja käyttöpalvelu

Kuka huolehtii verkkopalvelustasi?

Verkkopalvelut vaativat aina huolenpitoa, päivittämistä sekä monitorointia. Jos palvelunne on liiketoiminnan kannalta tärkeä, kannattaa palvelun toimivuus ehdottomasti varmistaa. Tämä tarkoittaa palvelimen päivittämistä, monitorointia sekä varmistamista, että palvelun komponentit ovat ajan tasalla.

Palvelun ylläpitoon tarvitaan myös ylläpitäjä, joka hoitaa palvelun tietoturvapäivitykset ja auttaa mahdollisissa vikatilanteissa. Mikäli palvelun huolenpito laiminlyödään, on vaarana käyttäjien, maineen tai jopa koko liiketoiminnan menetys.

Palvelun ylläpidon vaihtoehtona on palkata oma työntekijä, mutta se tulee usein kalliiksi ja sopivan työntekijän löytäminen on vaikeaa. Tämän takia palvelun ylläpito on usein järkevää ulkoistaa osaavalle kumppanille, joka tarjoaa ylläpitoa kustannustehokkaaseen hintaan. Me voimme hoitaa palveluasi, jotta sinä voit nukkua yösi rauhassa.

Kokonaisvaltainen ratkaisu, jotta sinä voit keskittyä olennaiseen

Auditoinnin avulla selvitämme, miten palvelusi on rakennettu, ovatko komponentit kunnossa sekä mitä mahdollisuuksia sen kehittämiseen on.

Joskus tulee tilanne, että on järkevämpää rakentaa palvelu kokonaan uusiksi. Auditoinnissa katsomme myös, missä palvelimet sijaitsevat ja olisiko niille olemassa esimerkiksi edullisempia tai toimivampia vaihtoehtoja. Tarkistamme myös versionhallinnan ja ympäristöjen tilanteen.

Aktiivisella palvelusi monitoroinnilla saamme ajoissa tiedon mahdollisesta häiriötilanteesta ja voit rauhassa nukkua yösi.

Organisaatiosi digitaalinen liiketoimintaympäristö toimii kuin itsekseen. Mikäli palvelun kuormitus tai kapasiteetti on ylittymässä, voimme reagoida siihen välittömästi.

Ajanmukaisilla uusilla komponenteilla sekä palvelun arkkitehtuurista huolehtimalla saat verkkopalvelun pysymään käyttäjäystävällisenä. Käytettyjen teknologien päivittäminen parantaa sen rakennetta.

Kuukausittaiset tai kriittiset päivitykset pitävät liiketoimintasi käynnissä. Palvelun kehityksestä kerätään tietoa, jolloin analytiikkaa voidaan hyödyntää jatkokehityksessä.

Digipalvelusi käyttö on huoletonta, kun siitä ja tärkeistä tiedoista palvelun sisällä tehdään automaattiset varmuuskopioinnit. Palvelun sekä sen sisältämien tietojen suojaus kuuluu nykyaikaisen verkkopalvelun vakiovarustuksiin.

Kun luovutat liiketoimintakriittisen palvelusi vastuun kokonaan meille, niin takaamme, että palvelu on aina toiminnassa.

Rakennamme valvontamekanismeja, jossa tarkkailemme jatkuvasti mm. palvelun kuormitusta, liikennettä ja kovalevymuistin sekä prosessorin tilaa. Teemme myös ennakoivia toimenpiteitä, kuten julkaisuputkia. Kriittisyysluokkien myötä palvelu on aina käytettävissä.

Mikäli palvelunne kuormitus tai kapasiteetti on ylittymässä, saamme tästä tiedon etukäteen ja voimme tehdä ennakoivat toimenpiteet palveluun.

Palvelutasot

Verkkopalvelun haltuuunotto

Onko sinulla verkkopalvelu, joka kaipaa huolenpitoa?

Voit katsoa täältä miten otamme palvelun sekä jatkokehityksen haltuun.

Miksi me

Intohimo

Teemme työtä intohimolla. Tämä näkyy loppukäyttäjien tyytyväisyytenä palveluissa sekä tuloksellisena liiketoimintana.

Ketteryys

Olemme tottuneet ketterän kehityksen vauhtiin, jolla vastataan nopeasti liiketoiminnan muuttuviin tarpeisiin.

Vastuunkanto

Seisomme kirjoittamamme koodin takana. Haluamme olla rehellisiä paitsi onnistuessamme myös haasteiden ilmaantuessa.

Kokeileminen

Tutkimme jatkuvasti alan uusimpia teknologioita ja käytämme kehityksessä hyväksi havaittuja valmiskomponentteja.

Kommunikointi

Meille on luontevaa työskennellä tiimissä paikan päällä. Uskomme sen myös olevan avain parempaan lopputulokseen.

Laatu ja testaus

Hyvät ohjelmistokehityksen käytännöt ja sovelluksen automaattitestit varmistavat, ettei rikkinäistä koodia päädy tuotantoon.